2009年8月24日 星期一

近來發現Moses心事重重,尾巴下垂,好像好多野諗,唔知係咪呷大小吉的醋? 今晚乘牠在大床睡覺時,走入去摸下牠,告訴牠...

「大吉、小吉係會俾人地, Moses & Esther媽咪唔會俾人 ,係媽咪和爸爸既寶寶,Moses呢世都要跟住我地...」 Moses好開心,即刻咕咕,仲抬起頭,情深款款咁望住我,真係殺死人呀, 睇真d,其實Moses真係幾靚仔架!眼大大!

人家放工回家睇電視,我地收工回家係睇貓,由大貓Esther至最小既貓,除了事務上的照顧,仲要心理輔導下,咁樣就一晚架啦! d生活真係非常健康。

今晚9:15pm小吉向我投訴,投訴我成日困住佢地兩兄弟,歡樂時光來到,放牠們出來,小吉沒立即玩,先向我請願 ,叫我唔好困住佢地 。既然有所要求,咁就由牠們在貓房玩多d,臨訓先困籠啦! 10:00pm再入貓房看牠們,牠們很乖坐在梳化上,我問...

「無困籠係咪爽好多呀?」
小吉:「喵!係呀!好爽呀!」 然後大小吉一同上前high我的腳

上帝的創造真奇妙,連一個月大既小貓,都識同人類溝通。 我坐在貓房內看牠們玩QK棒,小吉好像漸漸留意到窗戶,難道牠感應到有風吹來,因我打開了窗,關上蚊網而已,見牠很專注地望住窗,我也朝窗戶看...嘩! 原來大B和細B在窗外,俯視小貓,相比之下,大細b不再是小貓了,是大貓!

我同大b講 「我唔收留你地,因為你地有媽媽睇住,而且你地大個,識照顧自己,佢地無左媽媽,我先接佢地入來住咋,第日會送佢地俾人架啦!」 大細b好似明白,我打開蚊網關窗,小吉睇到牠們是大貓,好驚! 我坐下來時,立即跳到我的屁股後面躲藏

「小吉唔洗驚,佢地都係叔叔和姨姨既長期食客!不過佢地大個,又有貓媽跟住,可以係出面生活,你地仲細,需要照顧。」安慰小吉,牠好像聽得明,好快走去同大吉開拳賽了。

沒有留言:

張貼留言