2009年8月2日 星期日

我可以加入你們的家嗎?

今早大、細b吃完早飯,在我家鐵閘門前玩 , 我綁了一條尼龍繩在曬衣架上,牠們一起去玩尼龍繩 。Esther & Moses站在屋內,看著大、貓b玩,奇怪的是囡囡沒有feee牠們 。四隻貓隔著蚊網和玻璃門見面、互望。

細b望入來見到我,向我喵叫:「我可以入來嗎?」然後伸個頭仔入鐵閘
牠仍很細隻,要不是關上玻璃門,牠一定夠位走入來。細b企圖走入來,Esther開始有反應 ,準備豎起毛...
「no!不好入來! 」我說
Esther見我出聲,唔俾佢地入來,便走開了。

大、細b見我唔俾佢地入來,好乖,繼續玩尼龍繩。 一會兒站在門外望入來,看屋子內的情況,又望住大小二貓。 四貓互望,大、細b的眼神好像說:「我都想入來住呀!」

「Sorry啦!我家無位俾你地啦!你們繼續做自由貓,入來雖不仇開飯,但係無左自由囉!我當左你地都係我既貓啦,我對你地係用「放養」方式,一旦你地有病,我會帶你去睇醫生架,等你地大d會帶你地去做絕育手術,你地天天來開飯啦! 」我說

一會兒打電話去spca,申請做cccp義工需時,到成功申請時,大、細b都應該夠大隻去做絕育手術。 近距離看清楚了,大b係仔、細b係女,怪不得細b身體細小一點。尖尾貓媽最後一個吃飯,牠幾時都咁偉大,永遠讓子女先吃, 自己在一傍守護,子女吃飽,自己才吃! 昨晚掛住屈尾,尖尾家族走了,屈尾便到來最飯, 牠仍記得我叫牠做「屈尾」,我在廚房窗戶見到牠 ,打開窗叫牠,牠回頭望我,不過吃完飯便走了, 沒有留多一刻鐘,不緊要啦!打從第一日餵街貓,沒期望牠們記得我 ,沒期望有任何回報,旦求牠們不用捱餓,有啖乾淨茶飯,我便心足了!

住在我屋子後面,有一對夫婦鄰居很喜歡貓的,他們有時在屋外, 隔住窗聊Moses玩的,希望有一天游說到他們養貓,我最希望他們要左尖尾家族 。樓上的鄰居都很喜歡小動物的,我在家門餵街貓,他們走過都會同街貓打招呼 看來,街貓在我家附近生活,暫時不成問題,應該安全的。

沒有留言:

張貼留言