2009年8月4日 星期二

細b有希望啦!

今晚媽咪去見客,爸爸約了朋友吃晚飯,我一心想街貓們見沒開飯,便會找地方避雨,豈料,尖尾家族一家三口,在我的家門簷前等我,牠們坐在地布上,相必是大風,又餓又冷了!

大、細b見到我,猛咁叫:「好肚餓啦!」
好吧!盡快開飯給牠們,好讓牠們吃飽,快快找地方躲避。可是,牠們吃飯期間,天文台掛起八號風球,屋外的風力明顯強烈了。三隻貓都很瘦,現在叫牠們去那兒?走出去,很易被大風吹走牠們

我想了一個辦法.... --->去片 http://www.facebook.com/home.php?#/video/video.php?v=106173017875&ref=nf

Moses的貓袋已破裂了,不能再用,而我有一條大毛巾穿了大孔,不如給牠們建一個臨時的家,將舊貓袋綁在鐵閘上。大、細b很開心,大b立即走入去嘆世界,細b站在一傍看,而貓媽媽情深地望著我,好像很感激

「你地今晚係度渡宿啦!」我說
不久,牠們一家走入去,貓媽媽還在貓袋內奶孩子呢

Esther和Moses站在玻璃門前觀看牠們的行動
「囡囡!為了你,我地唔會再加貓,但係我地唔忍心,任由牠們咁細個,係外面捱風雨,所以媽咪俾佢地係家門前訓!囡囡,你都做過街貓,你明白嗎?」媽咪問
Esther情深地望住我,眼神充滿愛意,慢慢地眨眼,告訴媽咪:「我明呀!」
一會兒,爸爸問牠,你支持我地既做法嗎? Esther高聲地回答:「喵!」然後前去high爸爸的手
囡囡真懂事呢!

反面Moses唔係幾開心,走到玻璃門前feee貓媽媽 「Moses!要是媽咪沒拾你回家,你既情況可能仲慘過佢地呀!」媽咪
然後關掉簷下的燈,拉埋窗簾

有希望 正當建立臨時居所時,樓上的鄰居沈先生回來,閒聊間告訴我他也想養一隻貓,問我意見,我當然讚成啦!他看中了尖尾家族的細b,覺得牠較純

我立即同貓媽媽講:「呢個叔叔想要你既細b呀!好唔好呀?」 「細b跟佢,好過係街邊生活!」 貓媽媽眨眼,好像明白

沈先生稀奇,我懂得跟牠們溝通,為了細b的前途 ,我主動幫他捉貓,也會教他們如何養貓 不過我要求他一定要養到牠死為止,不好掉棄牠

沈先生要跟太太商量,希望不久有好消息啦!

沒有留言:

張貼留言