2009年8月22日 星期六

憂心忡忡的Moses

今早我放大小吉出來活動下,拍下一些video和相,童年是十分短暫,也因牠們是暫養貓,拍多些留下美好回憶。讓牠們玩了半小時,樂不可支,還以我的雙腿作戰壕。睇小貓玩打架,原來有一番樂趣,小吉常不夠打,被大吉壓著尖叫 ,見到牠們開始有火藥味,我便出手制止牠們,哈!小貓細細識聽人講野,牠們都幾聰明!

歡樂時光好快過了半小時,把牠們放回籠中,大小吉哀求我,當然不是唔捨得我走啦!係唔捨得歡樂時光而已。無法啦!我地要出街。

打開門,Moses站在門外,樣子憂心忡忡...
「Moses!你唔開心呀?」
「喵!係呀!」
「你擔心我地唔再鍚你?」
「喵!係呀!」
「傻仔!梗係唔會啦! 你和姐姐係我地子女,我地唔會將你俾人架,大小吉係臨時住客,搵到主人就會走架啦!我地唔救佢地,會死得好慘架!」
「傻仔地位,誰可代替!」

沒有留言:

張貼留言