2009年8月13日 星期四

魚翅 與 粉絲


囡囡前晚表示,食applaw食到厭,新鮮開既applaw罐罐,lam 兩野就唔食,好在仲有Moses食。
「囡囡!做咩咁浪費呀?食厭左啦?」媽咪拿住貓碗對牠說
「喵嗚!係呀!」囡囡
昨晚媽咪外出,交由爸爸餵家貓和街貓,爸爸昨天在惠康,買了十元四罐cheap cheap罐罐,既然囡囡食厭左魚翅,不如給牠一次粉絲啦!Moses依然咩到食,但囡囡lam兩野,便食唔落,寧願唔食,等我回家。第一件事便說: 「媽咪!好肚餓呀! 」Esther望下貓碗,示意給媽咪看,爸爸俾左d好難食既野佢
「你昨晚話食厭左applaw呀嗎!爸爸未同你轉下口味囉! 」我說
「喵嗚! 」囡囡
「阿囡!你唔好咁咀叨啦!外面有七隻貓無得食呀!你唔食既野,佢地當極品啦! 」媽咪
於是媽咪去拿貓餅給牠吃,Esther食得很急,我諗佢一定很餓了!
「囡囡!慢慢食呀!唔係又嘔! 食完唔好跑呀!坐下休息先」 囡囡聽到我講,即刻減慢食速,食飽真係坐係地上
今晚將囡囡不吃的cheap cheap罐罐和applaw,渾在一起 + 乾糧俾街貓食!好在有呢班長期食客,一定無浪費,唔洗五分鐘渣都無。
今晚同佢地講: 「我遲下帶你地去做絕育手術,第日你地唔洗生貓仔架啦!到時我叫你地入籠,就乖乖入籠啦!你地放心啦!我一定帶你地返來呢度既!你地到時身上有晶片=有免死金牌,唔洗怕俾漁記捉。」我說
屈尾聽到我叫佢地入籠果然自己走入個籠度坐係度 ,個時籠內既食物已食清,係無食物架啦(有相為證,請看上圖)。唔通食客們真係信我信到咁既地步?
乘食客們專心開飯時,我拿相機給牠們拍照,大細b食完,好奇前來睇我做咩,對照相機甚有興趣。

沒有留言:

張貼留言