2009年8月29日 星期六

來吧!我甚麼都應承

今早入貓房與小吉和好 ,豈料牠又企圖跑出去 ,唯有以後出入留心d啦!大吉比較乖巧,不胡來!同胎兄弟,性格各走極端!

今早起床,Moses在房門等待,一見我出來,立即臥在地板上,擺出一副「來吧!我甚麼都應承!」的姿態,我便上前給牠掃毛...

「Moses!你好仲意媽咪同你掃毛呀?」
「喵!」Moses的樣子很享受
「係咪好C服呢?」
「喵!」Moses的樣子很享受
「我都覺得你肥嘟嘟好好摸,好有手感呀!」我也很享受
「喵!」Moses的樣子很享受 ,然後反轉到另一面...
「喵!掃埋呢邊啦」Moses的樣子很享受
「既然你咁欣賞媽咪的手勢,我都好享受掃你!」 Moses跟住反起肚子,示意叫我掃埋胸口的毛,我照做啦!Moses便用雙手抱住我的手,唔俾我走啦!真係窩心死我了

Esther & Moses的性格,也是各走極端的,Esther不喜歡被人咁摸的,要是免強摸牠,會受到牠的極刑 如果用對Moses的方式對待Esther,我手上一定多幾條血痕! 其實掃毛對貓貓是好的,促進血液循環!

沒有留言:

張貼留言