2009年8月22日 星期六

姨姨頭上動土

剛才清理貓老闆們的廁所,我地臨時用了Moses的砂產,去清理大小吉的便便。Esther & Moses暫時共用一個砂產。

四位貓大帝的便便都很好!大小吉一見我入房,便叫我開籠俾佢地出來玩 。大吉無有識死,扒上我身上搞我的頭髮,仲上扒埋上我既頭頂,來一招「姨姨頭上動土」。 小吉跳上梳化頂,牠們身體雖細小,但係身手相當敏捷,一跳便跳到上梳化。 真係唔好睇少佢地貓仔細細呀!都幾叻仔,識得幫自己埋便便。

摸上手,牠們好似大隻左少少,但係仍然是排骨仔,牠們比初來的Moses更加排骨。 兩兄弟走出來,相擁玩摔跤,原來大吉的尾巴係繞成一個圈,好得意。 觀察牠們的動態,相信牠們有蝨,但是太細個,我不敢胡亂給牠們杜蝨 ,還是交給獸醫開藥吧!順便給她檢查下牠們都好! 兩兄弟感情不錯,很好!相信牠們習慣這個環境,有信任,才可放心玩和探險 。

大吉、小吉!希望叔叔和姨姨可以幫你地搵到好主人啦! 唔知可以同你地相處多久,但我地係會盡力俾多d愛你地。你地長大後,可能唔記得我地,但呢d唔緊要,最緊要你地生活得好,有好主人愛惜,係我地對你地最大既祝福!

Moses而家唔彩我呀!唔俾我摸佢! 躲在窗簾後面,唔出來見我! 算吧!這是牠必經學習的階段!

沒有留言:

張貼留言