2009年8月6日 星期四

你要埋我啦!

每晚保守估計,有十隻貓來我家搵食,但係懂得多謝我地既,只有大b,其他食完便走。

今晚餵完街貓,返回廚房洗碗,大b沒有走,跳上窗台叫我
「你唔捨得走呀? 」我
「喵!係呀! 」大b坐在窗台,睇我做野
「媽媽和細b呢?你要跟住佢地呀!你獨自一隻好危險架!」我說
原來貓媽在地上
「你跟媽媽返走啦!唔好自己留係度呀!」我
「喵!喵!我想你要埋我呀!」大b伸個頭入來,企圖走入來
於是我打開蚊網,試下俾牠聞下我的手,但是牠有點驚,退後一步,又猶豫地望下我
「你防範我係好架!人類係信唔過既,你防範我,我仲安心呀! 」我說
大b好似識聽,猶豫一會,好小心地聞下我的手,然後很快地跳回地上
「大b!你跟媽媽走啦! 明早再來開飯啦!」我說
大b又再跳上窗台,叫我:「你收留我啦!」又再伸頭仔入屋

「唔得呀!我有兩隻貓啦!無位俾你架,你入到來,會打架!不如,我幫你搵主人啦!?第日我帶你去做絕育手術,我叫人幫你搵主人啦」我說
「 喵嗚!我淨係想跟你地咋!」大b
唉!不能糾纏下去,太多街貓,點收留到幾多隻呢?唯有狠心地關窗和關燈 。大b無奈地跟媽媽離去了!

今早在小巴站遇上樓上鄰居沈先生,他主動問我養貓的事,他們仍在考慮中,但是商討過決定不收野貓了,因為他們是新手,沒信心馴服一隻野貓。曾到寵物店睇,買貓很貴,長毛白貓仔 一萬元。我當然叫他別買貓啦!介紹他來HKCats領養,也解釋領養的好處,除了省錢外,又可從義工口中得知貓貓的個性,而且打埋針、夠健康。沈先生會跟太太再傾,今晚上網搵領養既資料。

希望愛協程序可快些完成,假如捉到大、細b,我打算交牠們去領養部,雖然要牠們母子分離,我亦因此不能再見到牠們 ,但長遠對大細b係好的。 或許牠們暫時憤怒我,但當牠們可以好像Esther & Moses咁,有屬於自己的家,不用在街上流離失所時,牠們便會明白,我係為牠們好的。

現在我體會到義工的心情,一隻貓由街貓 變成家貓的路,真係不少波折,細心培養的貓貓,真係好想幫佢地搵到好主人!怪不得我地對Esther & Moses好,咁多人感動,因為都好想自己暫養既貓,都得到好主人既愛。

各位義工,你地好偉大呀!為貓貓無私地付出,今日我終於體會多一點點你地既心情,我祝福你們的貓貓,每一隻都有好歸宿!

沒有留言:

張貼留言