2009年8月25日 星期二

今早很忙,用了一小時的時間,才服務完各位屋外十隻、屋內4隻的貓老闆,趕時間出門,竟然關了睡房門,忘記Esther & Moses在房內 。結果牠們被困足一天,今晚回來才知道 被囡囡罵我 都係我唔好!連連向大小二貓道歉,換來牠們用頭仔頂我的手,告訴我:「媽咪我原諒你!」

今晚回到家門,又係被街貓包維,五時多便問我取食物:「大佬!仲有無早d呀?」煮完人既食物,便搞貓既食物,突然間感到自己好重要,家中不論是人是貓,都要靠我煮飯

打開貓房睇大小吉,小吉例行示威 ,抗議被困在籠中,放了牠們出來,小吉仍走到我跟前,%^&%&^@%$^%&咁講野 示威!明白既!成日困籠係好悶,牠是小孩子,當然要多些地方玩耍,好啦!我們在家時,放牠們出籠,離家才困籠。

可是小吉並不滿足於貓房的小天地,牠的心懷大志,要擴充牠的境界,望向貓房的門口,見到大貓哥哥Moses行過,相信門外另有天地,因此,當我開門拿食物給牠們時,小吉一個箭步衝出貓房,直奔飯廳 。而我立即一手拾起牠返入貓房,打牠的屁股仔,以示警界 ...

「你再亂走,我就困你籠,唔俾你出來! 」 大吉即刻自己走回入籠,好乖地坐著,小吉自知做錯事,縮在一角!

一會兒,我將Esther用舊了的紙板給大小吉,捉住牠們的手仔,教牠們在紙板上練爪功。大小吉即時愛上了紙板,不時走上去抓幾下,即時俾我大讚牠們「good boy!」

為免小貓再次衝出來,今後每次入貓房,都手拿水槍,預備有需要時water 小吉問我:

「呢支係咩來架?」
「呢支係用來對負d唔聽話既貓仔既」 大小吉好奇,圍住水槍研究一番

其實相比之下,我覺得大小吉比同年紀時的Moses易教,Moses係好奀皮的。

「Moses!雖然你好奀皮,我地仍然咁愛你架 !不過,如果你再乖d,當然更加好啦!」

「小吉!你好想出去玩呀?」
「喵呀! 」小吉
「我明天便帶你地出街,去獸醫度玩啦!獸醫會幫你地做身體檢查,杜虫杜蝨毚後,你地唔會再周身痕架啦!」 大小吉好似唔明我講咩 ,淨係知有得去玩

小吉在地板上,好大聲既咕咕聲 「小吉!你好開心呀!?」
「喵!係呀! 」 然後跳上我大脾,伏在我的大肚腩上望住我
「你好仲意我呀?」
「喵!係呀! 」
「我都好仲意你呢!不過呢度唔係你長遠既屋企,我會幫你搵一個愛你既家架!」小吉眼碌碌唔係好明咁
「大吉!你仲意我嗎?」 大吉比較內向,少聲氣,但係牠跳上我的大脾坐下來 ... 我諗大吉都仲意我既

看來小吉性格較熱情直接,大吉較內向文靜。

相公提我,別太投入情感,以免離別時傷心 ,其實以前我也有這顧慮,想深一層,既然上帝安排牠們來到,不知可相處多少日子,為什麼不襯牠們在我家時,給牠們多一點點愛呢? 雖然離別帶來傷感,但只要牠們得要永遠的幸福,這些眼淚是流得有價值的 。

沒有留言:

張貼留言