2009年8月6日 星期四

大b和尖尾媽的轉變

今早我遲了起床,8:30才出去廚房整早餐,空地空無一貓 「大b、細b!」我叫
大b一個箭步跳上來:「我係度呀! 」 坐在窗台上,等我開飯
放乾糧在窗台上,大b竟然沒躲避,企定定係度。往日街貓要我關上窗門,才安心吃飯,今天大b竟然叫我陪牠吃飯,等我開番個窗,牠才吃飯! 牠吃飯,我在廚房做野! 一會兒,連細b也跳上來吃。貓媽媽在那兒?平日貓b吃飯,貓媽媽站在一傍監視我的,今天竟不見貓媽媽 ... 原來貓媽媽在對面鐵皮屋頂睡覺 ,而且係反肚而睡。這證明了甚麼?尖尾家族更加信任我?

「大b,你好仲意我呀?」我問
「喵!係呀!」大b 大細b玩了一會兒,細b返回屋頂,與貓媽同睡,大b唔肯走,依然坐在窗邊,睇我做野!
「你當我係你主人啦?」我問、細b:「喵!係呀! 」
「你當我係朋友好啦!食飽左快d返媽媽身體啦!唔好獨行呀! 」我說
大b識聽我講野啦!立即返回屋頂!我留意到 牠們是爬樹上屋頂的,那兒非常安全,一般人係唔會到的,而且屋主阿婆,很喜歡牠們住在那裡,她說有貓無蛇鼠。阿婆仲話,如果我捉貓,她可以幫我手! 第日捉貓,我會試下問阿婆,俾我放個捕貓籠在她那兒! 大、細b吃飽飯,沒有即走,在花園空地上玩。一會兒,大三色貓跳上來開飯,發現牠的肚子很大,牠可能懷孕了

咸濕仔Moses
昨晚媽咪沖完來出來,咸濕仔又係廁所門口等我, 「你又想睇我沖涼呀? 」我問
「喵呀! 」Moses高聲地回答
「好好睇咩? 」我 滴汗
「喵呀! 」Moses高聲地回答
爸爸聽到,爸爸都好滴汗
「如果你係人,唔係貓,你會好似爸爸咁娶我做老婆?」我 Moses眼碌碌 ,好像唔明,
「呢個問題太深奧,你唔明呢?」 Moses依然眼碌碌 ,但係情深地望住媽咪
「Moses!你的眼神告訴我,你好仲意媽咪,對不?」
「喵呀! 」Moses高聲地回答
「我都好仲意Moses呢!」

沒有留言:

張貼留言