2009年8月21日 星期五

肥吉兄弟

今早餵街貓,仍沒見尖尾貓媽來,已好幾天沒見牠了!大細b仍在霸頭位,大b食得最多,為使其他貓都有得食,情急之下我拿起大b,說:「你食左好多啦!俾細b食!」 大b竟然毫不反抗,任我抱起牠?突然想起有義工叫我別觸摸街貓,唉呀!唔記得左!破左戒! 不過第日捉街貓時,我更加有信心了,至少捉大細b係有多些信心!

試給大小吉硬糧,放一粒在大吉的口內,嘩!食到,仲好快扒上來,叫我俾多d佢,小吉也要食,情急咬傷了我的手指,流血了,都幾痛 。 索性給牠們一碗,好快食左一半了! 我猜牠們應該超過一個月大了!雖然身形跟Moses初來時差不多,但當時Moses的牙齒很幼,吃不到乾糧。大小吉的牙齒較堅硬!那麼即是牠們很瘦小了。

哈哈!大吉、小吉,你地俾我地拾到,你地有福啦!我地呢兩個肥人,無咩叻,最叻係「槽肥」人地,當日獸醫都話Moses瘦架,而家成隻無頸既肥貓仔! 你地住係我呢度,好快會變「肥吉兄弟」。

觀察肥吉兄弟幾天,牠們的大便都幾靚,一粒粒的,每天都有小便,胃口都幾好。下星期帶肥吉兄弟見獸醫,先做一個簡單的健康檢查及杜虫、杜蝨! 好在有照顧貓b Moses 的經驗,不至手忙腳亂。多謝你呀 Moses!

遲些去醫生覆診時,順便問下醫生的意見,可否給我打埋破傷風針,反正要捉街貓,早晚都要打了。

沒有留言:

張貼留言