2009年8月4日 星期二

今早改為1號風球,清早起來, 尖尾家族已離開臨時居所,躲進對面阿婆的屋頂,大細b在屋頂跑來跑去,玩追逐。大b見到我在廚房出現,第一時間走過來叫我。

而屈尾也前來喵叫:「屈尾你昨晚無來?去左躲呀?成晚無食野呢?」
屈尾:「喵喵呀!」然後狼食一番 十足一個飢民

開飯俾貓地們吃後 ,便出去大門口收拾,用1:50份量清洗太平地。原本打算掉棄Moses的舊貓袋,昨晚同相公商討過,決定留下它,待下次打風時,可再給牠們避雨,雖然個袋內裡破裂,但仍頂得下既! 貓貓看著我拆屋,洗屋和洗大毛布,掛在曬衫架上,眼碌碌好似好唔捨得間糷屋

「昨晚打風先俾你地係度訓咋,唔可以長期架 ,怕d鄰居唔高興,到時你地無命慘呀!」唔知佢地明唔明,我知自己在幹什麼就算了!

Esther真係好懂性的,沒有因暫時收留尖尾家,而向我發脾氣,囡囡好像知道我們一片好心,反而Moses唔開心...

「你好命,俾我拾左返來,無捱過苦,姐姐就知呢!做街貓好慘架! 」我說
Esther眨眼認同
Esther睇住左我收起舊貓袋,眼碌碌望住,「囡囡!我唔會俾佢地長住,你和細佬才可長住」
不知道Esther是關心,還是八卦?今早見牠不斷追蹤大細b的行蹤。 其實囡囡既心地都幾好,係一隻有愛心既貓 。我常以前囡囡跟到我地好幸福,如今覺得養到囡囡係我地既福氣!

昨晚半夜起來,看看廳長Moses和尖尾家族,Moses反起肚在小圓床上睡覺,

「你好仲意呢張床仔呀?」我問
「喵!係呀!」
「怪不得不肯入來同睡啦! 自己一張床仲好!」
「喵!」

一會兒看尖尾家族,偉大的貓媽,讓子女在貓袋內睡覺 ,自己守在袋口,擋風雨,漫漫長夜一定又冷又餓了 。2:45am 我拿些乾糧出去,俾貓媽媽吃!牠先望下我,一臉感激,眼濕濕咁

「貓媽媽!食呀!」 今次貓媽媽毫不猶豫地狼食, 牠一定很餓了!

如果我做了cccp義工 係咪以後合法餵街貓?

沒有留言:

張貼留言