2009年7月27日 星期一

Moses的特別要求

當我開始餵街貓,漸漸明白為什麼Esther越來越乖了!因為牠懂得珍惜現在所擁有的。見到囡囡很安舒地在我的書桌前安睡 ,我有一份滿足感,雖然不能令到每一隻街貓,都可以好似囡囡和Moses咁,至少我盡了努力幫助牠們。

經過深思考慮,及詳細瞭解 CCCP & TNR的內容,我決定加入做cccp義工了,雖然我和大家一樣,絕對不是有錢人,我可付出給牠們的實在不多,但想起街貓多淒慘 ... 想起牠們有今日,都係我地人類作既好事... 我就 於心不忍

唉!一入貓門深似海... 算吧!做到幾多 就幾多啦! 我打了電話去愛協報名了,現在等他們回覆。 本來想做saa既義工,但是他們只在日間收貓,一旦捉了貓,要留在我家一晚,我唔想Esther因有外來貓而唔開心 ,所以改去cccp了!其實日間送貓反而方便我,我係晚間開工、晚間見客的,希望不因此影響我的工作太多啦!

Moses的特別要求 媽咪昨晚頭痛,可能熱病了 !提早去沖澡睡覺,臨入廁所,Moses向我喵叫

「你想點呀?」我問
「喵喵!你俾我入埋去啦!」Moses喵叫時,望入廁所內
「你入去做咩呀?我去沖涼呀!」
「喵喵!」
「吓?你想睇我沖涼呀?」我問
「喵!係呀!」Moses
「吓!你問過爸爸未呀?你想睇佢老婆沖涼?」我問
「喵!係呀!」Moses然後走入廁所,坐在地上
該煨囉!我真係拾左隻咸濕仔回家!

今早下大雨,長期食客們沒法如期來到開早飯,不緊要我可弄一些乾糧,待食客到來時給牠們吃。 尖尾貓媽如常第一個到場,不過今次牠沒帶貓b來

「貓媽!係咪下雨你收埋左貓bb呀?」我問 貓媽眼定定望住我,充滿疑慮的眼神
「你做得對,貓b唔可以冷襯既,反正你有奶奶俾佢地食!」我說
「你食飽d啦!你需要多d營養的! 」 貓媽仍很防範我,躲在小樹林內監視我的行動
「做得對!人係唔可靠既,你防範我,我仲安心呀! 」
然後返入屋內,貓媽立即出來吃飯, 不久,其中一隻貓b到來和貓媽一起吃飯

其他食客也於停雨後陸續到來開飯!

沒有留言:

張貼留言