2009年7月21日 星期二

屈尾灰虎紋貓,從此叫「屈尾」

今天休息,早上開飯給長期食客,屈尾第一個到場,尖尾家族見我出現廚房,也相繼到來,圍住屈尾,一於持貓多

喂!呢度係我既地盤,係我話事,我要俾屈尾食先, 屈尾你上來啦!」我說

屈尾好像知我叫牠做「屈尾」,果然跳上來窗台吃飯。尖尾家族在窗台地下圍住,但今次沒有喵叫,眾貓好像開始識聽人的話語

你地唔可以欺凌屈尾既!佢係第一個發現呢度有野食既」

屈尾開始信任我,容許我打開少少窗陪伴牠吃飯
「我以後叫你做屈尾啦!屈尾係你個名啦!放心啦!我陪住你,佢地唔敢趕走你既!」我說
屈尾回望我,眼神充滿感激

屈尾食飽了,便行開,尖尾小貓b接住上來食,於是我拿一些新的糧,到花園給牠們一家,也將屈尾食淨的撈起,讓尖尾家族開飯。眾貓見我出來,四散躲進草業 ,但見到我有食物,尖尾小貓b已不怕,第一個走上來吃。

「屈尾!你食飽嗎?」我問
「喵!飽啦!」屈尾識應我了

偉嘉濕糧好快食曬啦!一陣要去入貨。

沒有留言:

張貼留言