2009年7月25日 星期六

好消息

昨晚相公和我一起祈禱,祈求今天搵番尖尾貓媽。

「神呀!如果尖尾貓無被捉,我希望明早見到牠來,如果被捉了,求你帶我地去搵佢,叫佢認得我地!」昨晚我地咁祈禱

今早起來,下雨中,心想即使貓媽沒被捉,下雨貓貓都不會來開飯,望出窗外,果然一隻貓都無。一心拿出貓袋,預備於主日崇拜後,去上水狗場搵尖尾媽。豈料...

打開家門,正想出發時,見到尖尾媽和兩隻小貓b站在我家門的簷前避雨!我開心到飛起!不禁說:「哈利路亞!」

「尖尾媽!你昨晚沒來呀?我地以為你俾漁記捉左呀! 好擔心你呀! 」我說
尖尾媽 好感恩既表情,好像說:「多謝你呀! 」
「你地以後唔好係出面活動啦!係我呢度啦!呢度係私人地方,漁記入唔到來架!」我說
然後快快開飯俾食客們

今早有一突破,放下貓糧,我蹲下來看牠們吃飯,街貓們望下我,小心翼翼地在我腳邊開飯 ,初時一邊吃、一邊留心我的動態...

「我想睇住你地食野呀!你地食得開心飽足,我係好安慰架!」

漸漸牠們不再防範,安心坐下來吃飯

今午幫Esther & Moses沖涼啦!在新居第一次沖涼! 星期三帶Esther去打防疫針和做例行健康檢查。

沒有留言:

張貼留言