2009年7月30日 星期四

小喇叭

由於爸爸出事,媽咪呢兩日的心情很差,直到昨天爸爸平安返到屋企,心情才好轉。

那兩天,大小二貓真慘呢!要睇媽咪臉色,囡囡向來很懂事,識做,見到媽咪唔開心,很乖陪伴左右,又前來high我。但是Moses傻仔,少年不識愁滋味,舞照跳,野照食,招惹媽咪發火,對Moses發火,說:「小喇叭 」

大小二貓當場定左鏡 ,「咩事呀!媽咪都爆粗? 」
Moses當場知死,立即定下來,之後唔敢亂跑,成日眼碌碌望住我

爸爸今次真係險遭毒手呢! 當日被禁錮,面對幾個大漢,迫自已冷靜,不能說錯一句話,一旦激怨凶悍賊贓 不敢想像。返到安全的家,驚慌的情緒,才慢慢浮現出來, 原來可以與深愛的人相擁抱 ,並不是必然的 可以食到家庭飯,見番大小二貓和老婆,真係百感交集

餘下來要處理的事,就是財務問題,賊人用信用卡提取了一大筆錢 幸好我早已作好財務安排,不將家錢全放在同一個戶口。 因此,今次損失只是短暫的調轉不靈而已。

爸爸覺得我為他節制儲蓄,洗錢容易儲錢難,心感內疚
對於我,千萬家財,也不及一位好丈夫,只要有條命,失去的錢財,只要努力工作,一定搵得番既

心情平靜下來,媽咪想起呢兩日,對Moses過火左 「阿仔呀!對唔住呀!媽咪呢兩日對你惡左d!」媽咪
「喵!唔緊要!」Moses 反肚
「爸爸俾野獸捉左,差d沒命返來呀!媽咪擔心,先至咁燥火!你原諒我嗎? 」媽咪
「喵!梗係原諒你啦! 一世貓,兩母子,無計啦!」Moses 上前high我和lam我的手

Moses傻仔真係幾窩心架!

沒有留言:

張貼留言