2009年7月29日 星期三

有你與我一起,我還懼怕甚麼?

今天帶Esther去打針,發覺Esther對我的信任很大,可以說是完全信任
囡囡出街雖然很驚,但係牠是全力依賴媽咪
除了全程與醫生合作之外,回到家裡沒向我發脾氣
從貓袋走出來,便去食野和睡覺,一切回復正常

囡囡咁乖,媽咪當然獎牠食罐罐啦!
今晚爸爸在大陸,囡囡成晚陪住媽咪,我看TV,牠便坐在我的大脾上

「囡囡呀!媽咪好多謝你咁信任我呀!」 Esther望下我眨眼
「你無懷疑媽咪!」 Esther 然後成個頭仔和身都依在我身上,用頭頂我的手
好像在告訴我「媽咪!有你與我一起,好多事都容易面對呀 」

囡囡令我很感動,囡囡!媽咪要與你一起,直到你的最後一刻,我都要與你一起!

沒有留言:

張貼留言