2009年7月29日 星期三

驚心動魄三小時

半夜被相公的電話驚醒 ,相公昨晚在國內遇劫,被賊人禁錮三小時,幸好只是財物損失,人沒受傷。 我已覺得奇怪,通常相公定時打電話回家,昨晚沒電話!

「囡囡呀!爸爸被野獸 捉左呀?好在走得甩!你見到爸爸,唔好發佢脾氣呀!要對佢好d呀!要鍚番爸爸呀!」 囡囡眨眼 ,好像明白
Moses眼碌碌:「野獸係咩?」 沒流浪過的貓,對比真大,囡囡很懂事,知道世界險惡

面對生命受威脅時,才體會心底最重要的是甚麼!爸爸告訴我,他最放不下我和大小二貓,不甘心就此沒命,被禁錮三小時中,不斷向上帝祈禱 ,一定要有命返到屋企。

我也受驚了 ,昨晚擔心到失眠 ,預算賊人取去信用卡多少錢?但是想到聽到相公的聲音,證明他仍健在、平安,錢財身外物,算吧!當俾錢換番條命仔,有命在世,仍可享有你所擁有的,錢總會賺回來的。

1 則留言:

  1. 真的感恩
    主救了小魚

    我個人覺得最好一至五都在香港返工會安全好多
    等你唔洗咁擔心啦

    Si

    回覆刪除